O Howrse Cup

Odkryj grę

Odkryj wszystkie możliwości oferowane przez Howrse Cup , by przygotować się do gry i świetnie się bawić!

Wyzwania

Rzuć wyzwanie pozostałym graczom, by zdobyć diamenty lub ukraść ich skarb. W wyzwaniach im więcej wygrasz, tym wyższe miejsce w rankingu. Pamiętaj, by liczyć się z konsekwencjami wyzwania kogoś silniejszego od ciebie!
  • W wyzwaniu każdy gracz musi zarejstrować po 2 konie w zawodach każdego rodzaju
  • Możesz prosić innych graczy o wsparcie, gdy ktoś rzuca Ci wyzwanie
  • Gracz z najlepszymi wynikami wygrywa wyzwanie oraz nagrodę w postaci diamentów (maksymalnie 100 000 diamentów)
  • Możesz wybrać ilość energii, jaką zużyje Twój koń w trakcie wyzwania (im więcej energii użyje, tym większe będą jego osiągi)

Skarby

Skarby są rzadkimi przedmiotami, które możesz wygrać w Grand Prix. Zapewniają ci nadzwyczajną przewagę. Uważaj jednak, mogą zostać skradzione, jeśli przegrasz zbyt wiele wyzwań!
  • Skarby zapewniają znaczącą przewagę w grze
    • Skarb bogactwa: Generuje 10 000 Equus dziennie
    • Skarb zawodów: Daje +15 premii do ujeżdżenia, wytrzymałości oraz prędkości na czas trwania zawodów
    • Skarb sprzedaży: Podwaja możliwości zakupu koni
    • Skarb oźrebienia: Zmniejsza koszt reprodukcji o 10%
    • Skarb nocy: Zmniejsza ilość snu wymaganego przez konie gracza o 1 godzinę
    • Skarb mistrzostw Pozwala drużynie, której członek go posiada, na udział w mistrzostwach na poziomie Elitarnym.
  • Możesz ukraść skarb innego gracza, jeśli jego drużyna wygra trzy wyzwania z rzędu przy pomocy boskich koni (zakładając, że któryś z jej członków nie zostanie w międzyczasie pokonany przez innego gracza)
  • Tylko gracze posiadający skarb mogą czerpać z niego korzyści, skarbów nie można łączyć

Drużyna

Dołączenie do drużyny jest kluczowe dla uczestnictwa w mistrzostwach i wygrania Howrse Cup . Wybieraj członków swojej drużyny rozważnie, bo to z nimi będziesz starał się zajść jak najdalej. Im więcej diamentów twoja drużyna posiada, tym silniejszy jesteś!
  • Każda drużyna może posiadać do 20 członków
  • Możesz sprawdzić, który z członków Twojej drużyny jest zalogowany w danym momencie
  • Drużynę możesz opuścić w dowolnym momencie i dołączyć do innej.
  • Każda drużyna ma swoje forum
  • Liczba diamentów w drużynie jest sumą wszystkich diamentów posiadanych przez poszczególnych członków drużyny.

Mistrzostwa

Aby wziąć udział i spróbować wygrać mistrzostwa, Twoja drużyna musi zdobyć tyle diamentów ile możliwe.
  • Jest 21 mistrzostw, od najbardziej do najmniej prestiżowego: Elitarne, Kategoria 1, Kategoria 2, …, Kategoria 19, Kategoria 20
  • Drużyny, które zbiorą największą ilość diamentów w dniu 22.01.2013 wezmą udział w najlepszych mistrzostwach.
  • 25 drużyn zostanie zakwalifikowanych do poszczególnych mistrzostw
  • Podczas mistrzostw, każda drużyna podejmuje wyzwania innych zakwalifikowanych drużyn.
  • Zwycięzcą mistrzostw zostanie drużyna, która wygra największą ilość wyzwań.








  Upominki

Odkryj nagrody jakie możesz wygrać w zależności od miejsca Twojej drużyny podczas mistrzostw...

Elitarne

  • Gracze z trzech najlepszych drużyn zdobywają 100 kuponów oraz wyjątkowego, nowego boskiego konia, którego mogą dodać do którejkolwiek z wersji gry.
  • Gracze, którzy wzięli udział w mistrzostwach, otrzymają 10 kuponów i 1 falabellę

Kategoria 1 do Kategorii 20

Członkowie zwycięzkich drużyn zdobędą, zależnie od kategorii, od 50 000 do 1 000 000 Equus, którę będą mogli dodać do wersji gry, którą wybiorą. Oczywiście wszyscy uczestnicy będą mogli pochwalić się swoim udziałem w Howrse Cup na swoim profilu z wersji klasycznej!

Co odróżnia Howrse Cup od wersji klasycznej?

Gospodarstwo hodowlane

  • Konie starzeją się o 4 miesiące co 4 miesiące
  • Przejażdżki nie istnieją
  • Trening zawsze trwa 3 godziny
  • Uczestnictwo w Grand Prix jest darmowe
  • Udział w Grand Prix zużywa 85% energii.
  • Nie ma zawodów dla początkujących i boskich koni
  • W zawodach możesz wygrać diamenty.
  • Musisz przeczekać następującą liczbę miesięcy: 12 między pokryciami dla tego samego konia
  • Potencjał genetyczny źrebiąt będzie wzrastać, jedynie jeśli ich matka została pokryta później, niż 22. godziny po jej urodzeniu.
  • Oźrebienie kosztuje, a cena rośnie z każdym kolejnym
  • Konie można położyć spać za pomocą jednego kliknięcia działającego jak odpowiednik umieszczenia ich na łące przy 15°C
  • Po tym jak położysz konia spać, obudzi się sam i automatycznie zestarzeje 6 godzin później
  • Koszt energii oraz mieszanek kalorycznych jest odjemowany od twoich zapasów w momencie użycia.
  • Konie już nie wytwarzają łajna
  • Niektóre dane są teraz prywatne (genetyka, umiejętności...). Jednakże informację dot. genetyki są widoczne dla członków tej samej drużyny.
  • Napojenie Twojego konia dodaje mu 8% energii
  • Nie możesz już karmić koni rzepami, ani ich głaskać
  • Nie możesz już karmić źrebaka mlekiem
  • Konie powyżej 25ego roku życia nie tracą umiejętności
  • Konie zaczynają tracić zdrowie w wieku 30
  • Kiedy głaszczesz konia w Schronisku, zarabiasz tylko Equus.

Jednorożce

  • Szansa reprodukcji Jednorożców wynosi 40%
  • Jednorożce zwiększają liczbę diamentów zdobywanych w wyzwaniach proporcjonalnie do swoich umiejętności (z limitem 1000 diamentów na wyzwanie).
  • Jednorożce zapewniają premię koniom, które biorą udział w tych samych zawodach, co one (premia dochodząca do 4% umiejętności jednorożca, przydzielana wszystkim koniom niejednorożcom do każdej umiejętności). Jednorożec posiadający 1.000 punktów umiejętności zapewni 40 punktów premii do każdej umiejętności każdego wystawionego konia.
  • Za każdym razem gdy biorą udział w wyzwaniu, jednorożce tracą 10% swoich umiejętności.

Sprzedaże

  • Sprzedaże są dostępne dla graczy posiadających co najmniej 10 koni
  • Potrzebujesz Konta Jednorożca, by sprzedawać konie za kupony
  • Każdy gracz może wykonać 1 transakcję tygodniowoGracze mogą wykonać 10 za pomocą Konta Jednorożca

Premia

  • Konto Pegaza zostało zastąpione przez Konto Jednorożca posiadające o wiele więcej zalet
  • Wiele przedmiotów jest już niedostępnych (Woda Młodości, Strzała Artemisa, Róg Obfitości, Zestaw Harmonii, Kamień Filozoficzny, Zwój Plutona, Lira Apolla, Fortuna Krezusa, Źrebie Gai, Klucz Biznesowy, Róg Zasobności, Strach na wróble)
  • Wiele przedmiotów jest teraz tańszych (Zestaw Nyks, Zestaw Hery, Zestaw Posejdona, Zestaw Chmurek)
  • Chmurka odmładza konia o 8 miesięcy
  • Konie, które umierają po 35 roku życia, zapewniają 1 kupon (do limitu 1 kuponu dziennie)
  • Nie możesz kupić kuponów za pomocą Equus
  • W sklepie nie możesz kupić premii dla koni
  • Diamentów nie można użyć zamiast kuponów.

Ośrodek jeździecki

  • Możesz posiadać 8 łąk pod uprawę zbóż jednocześnie
  • Niektóre informacje są teraz prywatne (zakwaterowane konie, zapas Equus itd.)
  • Kowal i rymarz nie dostarczają już ekwipunku do ośrodka jeździeckiego.
  • Stworzenie ośrodka jeździeckiego nie jest zależne od stażu.
  • Mała szklarnia jest teraz dostępna po stałej cenie 10.000 Equus i jest niedostępna na rynku specjalnym.
  • Plony starczą na okres o 1 dzień krótszy niż w klasycznej wersji: marchew, pszenica, jęczmień, owie, rzepa oraz nasiona lnu.
  • Ośrodek jeździecki nie może pomieścić więcej niż 100 boksów
  • Nie ma dziennego limitu zakupu boksów zależnego od stażu
  • Na specjalnym rynku duże łąki, boksy i prysznice są sprzedawane za 1 kupon za 3 sztuki

Gracz

  • Brak wytycznych
  • Nie można wymieniać przedmiotów
  • Katalog gospodarstw hodowlanych jest niedostępny
  • Rankingi są aktualizowane co każdą godzinę.
  • Nie ma spersonalizowanych UFO na profilu gracza
  • Urodziny już nie są widoczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz