Odkryj grę
Odkryj wszystkie możliwości oferowane przez Howrse Cup , by przygotować się do gry i świetnie się bawić!
Wyzwania
Rzuć wyzwanie pozostałym graczom, by zdobyć diamenty lub ukraść ich skarb. W wyzwaniach im więcej wygrasz, tym wyższe miejsce w rankingu. Pamiętaj, by liczyć się z konsekwencjami wyzwania kogoś silniejszego od ciebie!- W wyzwaniu każdy gracz musi zarejstrować po 2 konie w zawodach każdego rodzaju
- Możesz prosić innych graczy o wsparcie, gdy ktoś rzuca Ci wyzwanie
- Gracz z najlepszymi wynikami wygrywa wyzwanie oraz nagrodę w postaci diamentów (maksymalnie 100 000 diamentów)
- Możesz wybrać ilość energii, jaką zużyje Twój koń w trakcie wyzwania (im więcej energii użyje, tym większe będą jego osiągi)
Skarby
Skarby są rzadkimi przedmiotami, które możesz wygrać w Grand Prix. Zapewniają ci nadzwyczajną przewagę. Uważaj jednak, mogą zostać skradzione, jeśli przegrasz zbyt wiele wyzwań!-
Skarby zapewniają znaczącą przewagę w grze
- Skarb bogactwa: Generuje
10 000 dziennie - Skarb zawodów: Daje +15 premii do ujeżdżenia, wytrzymałości oraz prędkości na czas trwania zawodów
- Skarb sprzedaży: Podwaja możliwości zakupu koni
- Skarb oźrebienia: Zmniejsza koszt reprodukcji o 10%
- Skarb nocy: Zmniejsza ilość snu wymaganego przez konie gracza o 1 godzinę
- Skarb mistrzostw Pozwala drużynie, której członek go posiada, na udział w mistrzostwach na poziomie Elitarnym.
- Skarb bogactwa: Generuje
- Możesz ukraść skarb innego gracza, jeśli jego drużyna wygra trzy wyzwania z rzędu przy pomocy boskich koni (zakładając, że któryś z jej członków nie zostanie w międzyczasie pokonany przez innego gracza)
- Tylko gracze posiadający skarb mogą czerpać z niego korzyści, skarbów nie można łączyć
Drużyna
Dołączenie do drużyny jest kluczowe dla uczestnictwa w mistrzostwach i wygrania Howrse Cup . Wybieraj członków swojej drużyny rozważnie, bo to z nimi będziesz starał się zajść jak najdalej. Im więcej diamentów twoja drużyna posiada, tym silniejszy jesteś!- Każda drużyna może posiadać do 20 członków
- Możesz sprawdzić, który z członków Twojej drużyny jest zalogowany w danym momencie
- Drużynę możesz opuścić w dowolnym momencie i dołączyć do innej.
- Każda drużyna ma swoje forum
- Liczba diamentów w drużynie jest sumą wszystkich diamentów posiadanych przez poszczególnych członków drużyny.
Mistrzostwa
Aby wziąć udział i spróbować wygrać mistrzostwa, Twoja drużyna musi zdobyć tyle diamentów ile możliwe.- Jest 21 mistrzostw, od najbardziej do najmniej prestiżowego: Elitarne, Kategoria 1, Kategoria 2, …, Kategoria 19, Kategoria 20
- Drużyny, które zbiorą największą ilość diamentów w dniu 22.01.2013 wezmą udział w najlepszych mistrzostwach.
- 25 drużyn zostanie zakwalifikowanych do poszczególnych mistrzostw
- Podczas mistrzostw, każda drużyna podejmuje wyzwania innych zakwalifikowanych drużyn.
- Zwycięzcą mistrzostw zostanie drużyna, która wygra największą ilość wyzwań.
Upominki
Odkryj nagrody jakie możesz wygrać w zależności od miejsca Twojej drużyny podczas mistrzostw...
Elitarne
Kategoria 1 do Kategorii 20Członkowie zwycięzkich drużyn zdobędą, zależnie od kategorii, od 50 000 do 1 000 000 Equus, którę będą mogli dodać do wersji gry, którą wybiorą. Oczywiście wszyscy uczestnicy będą mogli pochwalić się swoim udziałem w Howrse Cup na swoim profilu z wersji klasycznej! |
Co odróżnia Howrse Cup od wersji klasycznej?
Gospodarstwo hodowlane
- Konie starzeją się o 4 miesiące co 4 miesiące
- Przejażdżki nie istnieją
- Trening zawsze trwa 3 godziny
- Uczestnictwo w Grand Prix jest darmowe
- Udział w Grand Prix zużywa 85% energii.
- Nie ma zawodów dla początkujących i boskich koni
- W zawodach możesz wygrać diamenty.
- Musisz przeczekać następującą liczbę miesięcy: 12 między pokryciami dla tego samego konia
- Potencjał genetyczny źrebiąt będzie wzrastać, jedynie jeśli ich matka została pokryta później, niż 22. godziny po jej urodzeniu.
- Oźrebienie kosztuje, a cena rośnie z każdym kolejnym
- Konie można położyć spać za pomocą jednego kliknięcia działającego jak odpowiednik umieszczenia ich na łące przy 15°C
- Po tym jak położysz konia spać, obudzi się sam i automatycznie zestarzeje 6 godzin później
- Koszt energii oraz mieszanek kalorycznych jest odjemowany od twoich zapasów w momencie użycia.
- Konie już nie wytwarzają łajna
- Niektóre dane są teraz prywatne (genetyka, umiejętności...). Jednakże informację dot. genetyki są widoczne dla członków tej samej drużyny.
- Napojenie Twojego konia dodaje mu 8% energii
- Nie możesz już karmić koni rzepami, ani ich głaskać
- Nie możesz już karmić źrebaka mlekiem
- Konie powyżej 25ego roku życia nie tracą umiejętności
- Konie zaczynają tracić zdrowie w wieku 30
- Kiedy głaszczesz konia w Schronisku, zarabiasz tylko Equus.
Jednorożce
- Szansa reprodukcji Jednorożców wynosi 40%
- Jednorożce zwiększają liczbę diamentów zdobywanych w wyzwaniach proporcjonalnie do swoich umiejętności (z limitem 1000 diamentów na wyzwanie).
- Jednorożce zapewniają premię koniom, które biorą udział w tych samych zawodach, co one (premia dochodząca do 4% umiejętności jednorożca, przydzielana wszystkim koniom niejednorożcom do każdej umiejętności). Jednorożec posiadający 1.000 punktów umiejętności zapewni 40 punktów premii do każdej umiejętności każdego wystawionego konia.
- Za każdym razem gdy biorą udział w wyzwaniu, jednorożce tracą 10% swoich umiejętności.
Sprzedaże
- Sprzedaże są dostępne dla graczy posiadających co najmniej 10 koni
- Potrzebujesz Konta Jednorożca, by sprzedawać konie za kupony
- Każdy gracz może wykonać 1 transakcję tygodniowoGracze mogą wykonać 10 za pomocą Konta Jednorożca
Premia
- Konto Pegaza zostało zastąpione przez Konto Jednorożca posiadające o wiele więcej zalet
- Wiele przedmiotów jest już niedostępnych (Woda Młodości, Strzała Artemisa, Róg Obfitości, Zestaw Harmonii, Kamień Filozoficzny, Zwój Plutona, Lira Apolla, Fortuna Krezusa, Źrebie Gai, Klucz Biznesowy, Róg Zasobności, Strach na wróble)
- Wiele przedmiotów jest teraz tańszych (Zestaw Nyks, Zestaw Hery, Zestaw Posejdona, Zestaw Chmurek)
- Chmurka odmładza konia o 8 miesięcy
- Konie, które umierają po 35 roku życia, zapewniają 1 kupon (do limitu 1 kuponu dziennie)
- Nie możesz kupić kuponów za pomocą Equus
- W sklepie nie możesz kupić premii dla koni
- Diamentów nie można użyć zamiast kuponów.
Ośrodek jeździecki
- Możesz posiadać 8 łąk pod uprawę zbóż jednocześnie
- Niektóre informacje są teraz prywatne (zakwaterowane konie, zapas Equus itd.)
- Kowal i rymarz nie dostarczają już ekwipunku do ośrodka jeździeckiego.
- Stworzenie ośrodka jeździeckiego nie jest zależne od stażu.
- Mała szklarnia jest teraz dostępna po stałej cenie 10.000 Equus i jest niedostępna na rynku specjalnym.
- Plony starczą na okres o 1 dzień krótszy niż w klasycznej wersji: marchew, pszenica, jęczmień, owie, rzepa oraz nasiona lnu.
- Ośrodek jeździecki nie może pomieścić więcej niż 100 boksów
- Nie ma dziennego limitu zakupu boksów zależnego od stażu
- Na specjalnym rynku duże łąki, boksy i prysznice są sprzedawane za 1 kupon za 3 sztuki
Gracz
- Brak wytycznych
- Nie można wymieniać przedmiotów
- Katalog gospodarstw hodowlanych jest niedostępny
- Rankingi są aktualizowane co każdą godzinę.
- Nie ma spersonalizowanych UFO na profilu gracza
- Urodziny już nie są widoczne
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz